20091022

awak neh annoying lah. ergghhh!

annoying?
annoyed?
annoying?
menyampah?
geli geli?
pfft~
haha. aku tataw napa aku letak gamba org tua neh kat sini. saje nak tunjuk. how annoying nye perasaan aku dengan sorang mamat neh time aku berenti rehat kat r&r genting sempah.ergh.
time tuh aku memang tada mudlangsung la nak bercakap. standard a orang baru bgon tido en. hee!~
up next aku makan mkan makan borak borak ngn parents aku kat satu kedai maakan neh yang sumpah aku tanak datang makan dah kat situ sebab memang sumpah tak sdap. membazir duet makbapak aku je bayar . heh. sedang aku sedap beborak ngn mak aku,tetiba telefon tangan ku berbunyi2 mengeluarkan lagu "alesana-apology", sampai mak aku pon ckap, "huk aloh, lagu gapodio tu?" erk. sejak bila ma kecek kelate neh? kata aku dalam hathi. perhatian : mak aku orang pahang ok. rupa2nya, skandal aku,
alex turner, send me a message.haha.miskol dea tapaya cakap a. bersepah kot.so aku rase time tu aku da buley cari topup da kan.nanti merajuk plak alex turner aku neh. aku pown decide.untuk.melangkah ke atm cimb yang berdekatan.then cm biase a. aku cucuk kad. and aku realise. kat belakang aku ade sorang mamat neh. erm muka not bad a. tapi perangai huk aloh! annoying habes . kan kalau korang masok en kad korang dalam atm en, nama penuh korang akan tertera kat screen en, hah. bende neh a yang buat aku annoying, mamat belakang aku neh, bley plak lepak dekat2 ngn aku.patu dea bley plak usha name aku then cakp kuat2.

mamat annoying : siti hajar, siti hajar!.

kau engat aku kenal kau ke ha? monolog aku sendirian. banyak kali bai dea buat cm uh. aku da buat muka ketat dah. haih,. ada gak spesis adam macam neh zaman skang. then bukan takat name je ah dea seru. time aku tekan num phone aku kat atm tu pon dea sebut kuat2. wattefak. aku da pandang belakang. aku da jeling habes kat dea. aku memang pandang panas je ah. lu jangan kacau gua boley x bro?. jangan sampai gua jadi hulk bro.
lepas gua kasi pandangan panas gua, si mamat mangkok neh still seru2 nama aku kuat2. ape penyakit tah dea neh. aku syak dea neh memang suka kacau orang kat atm kot.aku da pannas. hati aku memang tak tahan. kalau aku neh superwoman, da lama aku campak dea g padang pasir ke, gurun sahara ke, bia dea tde membe.last2. aku da tak tahan sgat. aku sound. "excuse me sir, can u shut the fucked up?cos i dun ever know u.tq."

mamat neh terdiam ah sekejap.tapi unfortunately, dea still seru2 nma aku. time aku nak walk away dari atm tu pown dea stil seru2 nama aku. kuat plak tu. dah la time tu ramai orang doe.bengang bengang. aku hanya boleh kasi pandangan panas je kat dea. memang dasar muka temboklah awak nie.

wewewe.

tapi aku dapat pikir satu sebab la. kenapa mamat neh suka sangat seru nama aku. kacau2 aku kat atm.
*normallah, orang comel. memang selalu kene kacau. ngeh4xx

yela yela. aku taw korang nak muntah. muntah lah.


yang benar,
jaja cute. hahahahaha~

No comments: