20091106

palanchau.

conversasi.


kau sayang dea?

sayang.

kau cintakan dea?

entah. tak kot.

kau nak ke bersama ngn dea?

nak.

kau tahan dengan perangai dea?

boleh lah.

kau tahu tak kau jugak saket nnti?

tau.

kau tahu tak dea suka menyusahkan kau?

tau.

kau sedar tak dea tuh kaki pompuan?

sedar.

kau tau tak kau neh bukan sape sape pon kat hati dea?

seda.

kau realise tak kau neh je yang sibuk2 amek taw sal dea?



realise.



aku membe kau, better kau blah je la . kau saket nanti.

*angguk kepala*

yeye aku blah.

5 comments:

HANYApurple! said...

u cinta kt laki ceni,
kne tabah r
makin kuat u syg dia,
mkin dlm u akn tluka
sebab mkin u syg,
ble die wt u skt ati,
u akn lg cpat trase
pe2 pon~
syg jela org yg syg kite! hehe

PHIRDOTE said...

wa sokong dgn yg diatas :D
lu muda g kot~

ainasham said...

huu..
jaja!saba ye.laki mmg cmtu.ble kite btol2 syg dye kdg dye xnmpak..drpd dye skitkan hati u, bek u try la lupakan dye wlupon xboley.u'll find someone far far away better than him trust me..jgn sedey2 :)

syaf said...

wah so sad ler pulok...
ko releks jerk...kaw nk kat diew kew.
kaw kan dah taw risiko nyer...
bek x yah ler...t kaw yg parah

jaja karen said...

yela yelaaaa
aku dga ckp korang