20091226

heppy rockin'! =)










woargh. aku semangat gila nak pegi rtw semalam. smpai bangon awal gila.siap2 pegi BB. gather ngn celine and kengkawan dea kat kitaro dulu, then baru gerak pegi tren hang tuah. ramai jugak la membe2 baru aku kenal and they were so fun!! siries! haha :D. band first aku layan, band robot asmara kot? tak bes tak bes. then gerak pegi main stage,perghhhhhhhh! restraint baii!! gile babi la moshpit! tp aku time tak berapa berani lagi nak masok mosh sekali. membe sebuk suh amek gamba. layankan je la. tapi agak bess a. layan gile weyh. restraint tuu. aha kesian la kat membe aku fahmy, tak sempat tgk restraint. haha. dah buley buang da baju tu fahmy. haha.
afta that, kami kebasahan kerana kehujanan yang teramat sangat. wuuu. time tu la rasa menyesal gila tak bawak sweater aku. sejuk gilaa doe. rase cm gerak konsert kat oversi pula.lama jugak la hujan. tp kitorang semangat lagi nak rockin'2. tunggu jugak la mcm mana pown.tiket mahal kot. huhu. then layan second combat. pergh. bes bes. time nie jugak lah kene tolak gile babi. nak buat mcm mane adat. lpas band best2 perform je mesti hujan. apitt salu ckp cm tu semalam. haih~ malam sket kitorang layan, bleeding mascara. aha! time neh aku boley head bang ngn moshing dgn hepinye.takpayah nk tolong2 pegang beg org la, amek gamba la, angkat call la. huhu! hepi hepi!=). and the best part was, republic of brickfields perform. layan wey. ganjaran ganjaran! lepas lagu tuu, aru vox republic ckp ," mana taw kite ade kejutan ke malam nie", afta that dea nyanyi satu lagu tu, aku lupa tajuk dea, layan punya layan,skakin punya skakin , tetibe muncullah sorang abang botak yang sgt femes suaranya, cuba lu orang teke sapa? it was AMY SEARCH brooo! huhu. bertambah happening lah crowd malam tu. amy search tuuu. gempak weyh. legend kot beliau! lepas peluh ber skakin kitorang blah pegi rest dulu sementara tgu pop shuvit perform.lepas layan times, pop shuvit, seven collar tee shirt disagree, pesawat, one buck short,azlan and the typewriter, kini tibalah band favourite adib dan chaom, bunkface! haha. kesian kat dorg, sound system mcm haram last2. dah la dorg closing performance.makin ramai la yang akan fuck dorang lepas nie. siries dorg perform xbes gile smalam. tp takleyh salakan dorg, mybe sebab dah smpai limit, so sound system trus down. mybe la.smalam jugak lah aku dapat jumpa balek chaom and adib, after like agess tak jumpa dorg!! aku nampak chaom, trus aku lari dekat dy! rindu weyyyyyyyyyyyyy!!!!! siriesss! menjerit2 aku semalam. rindu kau sgt2 doe chaom!! masa nak balik tuuu, aku peluk la diaaa. argh! rendu punya pasal bai! rindu rindu!aku bukan senang nak rindu kat org. nak jumpa lagi ;(.gila bes la dapat lepak dengan kiki, adib, chaom , apitt, mia and the gangs! thanx kolep hanta aku sampai uniten semlam. jasamu dikenang smpai syurga.hepi rockin' bebeh! hepi gila. dan sekarang badan aku kesengalan kepenatan dan harus berehat sekarang. keep rockin' guys! =)


pesan tapak kaki : kpd sesapa yang nak jumpa aku semalam, sorry la bro, busy dengan membe membe lah. kite moshing2 sama2 lain kali ok! haha



aku la do,

jaja karen =)

2 comments:

fikri FAUZI said...

perghhhh.rtww..
best..
nwy..kau dapat pass media??

JJ KRN said...

whoot whoot. haha
ha ah dptttttttttttttttttt