20091208

i love my girlfrens :D

aku dah tiga bulan lebeh single. yang lebih poyo lagi. tada balak nak mengada ngada hari hari. haha. mula mula dulu dalam two weeks mcm tu, aku jiwa kacau jugak la.nanges tak tentu masa. layan lagu rock kapak. baring atas katil denga puisi puisi miss fynn patu saket jiwa sorang2.saket wwooo. setahun lebeh kot bercintan cintun, spend masa sama sama. tetiba sume bende tu dah tada.tipu gila kalau aku kata aku tak sedey langsong. kering2 aku pown ade perasaan gak wey! orang gile je tak sedey kalo putus cintan. (ade ke org gile becinta?).dah tiga bulan aku xkua dating, aha, dalam 3 bulan neh, aku lepak dgn membe3, have fun gila gila, and masa neh aku rasa betapa pentingnya kita hargai membe membe kita. jangan tunggu dah sedey je baru nak carik, jangan tunggu dah susa tada duet, baru nak bergesel2 dengan membe, JANGAN. nnti membe2 kau suma rasa kau neh selfish gila. membe bukan untuk masa have fun ja! masa ade duet, masa ada kereta, membe utuk masa susah senang.aku rasa hepi gila, naek sem degree neh, aku dpaat spend time byk gila dengan membe membe pompuan aku. masa foundie dulu susah gila kot nak ada membe pompuan satu kelas apa suma. :DD. hari hari aku ada semangat nak pegi class. sebab aku ada membe3, ada rakan3, ada orang yang pulihkan perasaan aku yang rabak gila neh.aku dah tak rasa sunyi, aku dah tada rasa nak sapkok lagi, aku dah tak rasa kehilangan tu, aku tataw la apa aku dorang rasa sama aku,tp aku rasa syang gila frenship kitorang neh. even baru rapat berapa bulan je.oh how i wish they know how much i love them :), I HEART U OLL BEBEH!

*IRA, MANDA , FARAHAIN, FARAH, SASHA,PIJA,TASHA, AINA,EIJA :))

5 comments:

Anonymous said...

i love u three :DD
blaja rajen2 tau! hee

JJ KRN said...

haha love u moreeeeeeeee :)
ok will do!

Fynn Jamal said...

*senyum*

this, too, shall pass.
:)

JJ KRN said...

wahhhhhhhhhhhh kak fynnn. suprise u coment my post. wat a day! :)))))))

farrah said...

tau ta aku macam baru pasan post ni bile kau tunjuk tadi. haha. i'm touche. :)