20091222

pfft.

aku dah la tade mood arinie. pms la katakan. so, bende2 kecik yang buat aku saket ati, aku akan rasa mcm nak mgamuk. menangis pon boleh jugak lah.dan tahniah la kpd sesape yang buat aku rasa nak mgamuk arinie. memang rite timing habes.tp still boley kontrol la tadi. cukup fake ok. aku pantang betul la , kalau org tu x pms , bende kecik nak tacing2 . ala , hadey. susah lah. keje aku takkan nak please suma org kot. hidup mmg susah tp kau kan dah besa. kau buat lek tinggalkan aku, aku ilek je ley hidup sorg2.so? konklusinye, jgn nak mengada2 la nak tacing2. lupa pulak nak ckp, aku mmg alergik sket ngn orang2 yang mgade2 nie. takpayah nak bagi contoh la kan. kau dah besa, boley pikir sendiri.haih. emosi aku mmg x tenteram betul la arinie. tgok. tules blog arinie pown mcm cibai.

*p/s : aku tataw la kau perasan aku ke tak. tapi nampak gile weyh kau buat2 x perasan aku. takkan sebab hujan kot? ---;_--------


yang benar,
jaja karen.

No comments: