20091224

so hell yeah;

aku penat ah. penat pegi kelas. penat mengadap pc hari hari. penat ah layan orang mengada ngada. penat ah. seryesly. hurm. nasib hari ni last class aku. esok aku pegi BB .Shopping mopping. dengan Farah.hoyeah! aku memang setan shopping. nasib abah aku je tak tahu lagi.kalau tak. memang masak. kau kau semua ada yang nak ikut? jum ah, aku kasi je kalau ada kau kau semua yang nk ikut. dengan syarat kene tahan menuggu, and kaki shopping sama cam kita kita ni. kalau takat jalan sejam da banyak bunyik , lebih baik lepak rumah tengok sehati berdansa dengan family.macam macam aku nak borong esok. seryes macam2. mintak2 x lari bajet aah kan.oh ye, kau kau semua, kalau gerak Rock The World 9 sabtu ni, tegur2lah aku kalau jumpa. jangan dah jumpa, lepas dah balik baru nak tegur kat facebook, tak pon mys, memang aku angin.seryes aku tak saba sial nak tgok Otherside Orchestra perform. bapak ah. seryes sangap gila skang.i wanna go loud and crazy! pedulik apa. sekurang2nya aku jadik diri sendiri. tak mcm org laen tu sumpah plastik.sikit2, i love you la syg! eiwwwww~.oh ye, aku tak buleh nak terjal sgt perangai nnti kat rtw. sebab kakak aku gerak . apa mimpi tah tahun ni tetibe dea nak gerak. salu aku tgok dea layan lagu siti nurhaliza je kt lappy dea tu. tapi takpela. dea gerak ngn bf dea. takde la aku susah2 nak everytime stick dgn dia nnti kan. syukur! aku sangat berterima kasih dgn abang fit (first time kot aku tules abang) a.k.a bakal abang ipar aku kot?, sebab dia belanja aku tic rock the world. tak payah la aku susah2 beli kan? thnx bro! i cant wait to rock the world bebeh! oh ya, kepada penganut agama kristian, happy krismes. aku harap santa claus bagi hadiah kat aku malam ni.dapat g-shock kaler merah pown jadi lah. hoyeah!

xoxo everyone,
j a j a karen.

No comments: