20100122

please, step away ;

Kalau aku ada talent. Aku dah start nyanyi tepi jalan. Lepas tu. Orang ramai lalu lalang, kasi aku duit. Hari2 duit aku banyak. tak macam sekarang. aku dah mula pokai. kua pegi makan pown rase mcm ape je duit kelua.aku nak mintak Abah duit. aku takut. nanti dia question. mana pegi duit2 yang abah kasi tu? aku taksuka susahkan abah. aku bukan jenis yang meminta2 , aku akan minta bila perlu. even aku anak bongsu. aku x macam anak2 bongsu yang lain. aku lain. aku x mcm dorang. seryes. aku pokai sekarang. tapi aku mcm ada rasa nak mintak handphone sama Abah. since hp aku da barai. kalau orang call je, memang tak dga. damn.aku perlukan wang yang banyak sekarang. Aku nak gerak gig stage and lights. Sebab band fav aku ada. The otherside orchestra.Rtw haritu dorang tak all out. Aku geram. Aku nak tgok dorang lagi. Kalau cuti aku sebulan, memang aku dah start cari keja dah. seminggu je cuti. mana ada org keja seminggu kan? Abah pegi kelantan sama emak. Aku tak ikut. Sedih juga. Tapi. Nak buat mcmana. haih. Oh ya. apa2 , aku update dekat sini jeh. Fb aku dah deactivated kejap. Nanti aku active balik. Jgn tanya kenapa. Biar aku sorang jeh tahu. Dunia kan penuh drama.

No comments: