20101110

Pintu belakang,







Lu bikin prejudis.Takpa gua paham.Lu bikin gua panas.Takpa gua diam.

You're the one who should make a changes to my life.I mean.OUR life.Tapi kau makin hari makin loser.Makin hari kau makin miserable.Kau paham tak? Kau loser dan kusut.Kau takut dengan kenangan lalu yang useless.And you're the one who made me cry that morning.I swear kalau Sul-Tan tahu apa jadi pagi tu. Aku rasa mati adalah jalan terakhir kau dalam list cadangan kau untuk make a move kau dah boleh gunakan. Sekarang. Now.

Tolonglah.Hidup macam dulu.Hidup macam 10 tahun dulu. Aku nak kau yang dulu. Aku nak kau yang sengih depan aku sebab tengok cerita senario.Tolong untuk aku. Kau nak cerita pasal maturity? Aku rasa kau dah terlambat. Kita bukan nak cerita pasal maturity, kita cerita pasal hari hari yang mendatang. Aku rasa kau sendiri tak sanggup nak tengok kau sendiri jadi shitto untuk future sendiri.Please appreciate my apologise to you. Aku rasa kau pun tahu apa rasa itu bangsat celaka. Serious. Aku dah tak rasa kita ada jurang maturity. Kau dengan aku sekarang sama.Kau terlalu lost at your age.Sampai aku tak kenal kau siapa. Aku tunggu kau datang dengan perubahan.Aku tunggu Kurt.Aku tunggu.Take care Kurt.

No comments: