20101217

#Recovering,







Alhamdullilah.Im blessing way too much.My own compaq has been successfully recovered just in one hour yeay dah pulih dari ICU.Macam tengok baby baru lahir bila tengok compaq aku dah sihat.Ameen.But the not best part is,duit duit semua habis melayang.Takpalah.Ada hikmah semua ni kan?And hasil dari gadjet-windows-shopping semalam,aku nak beli digital camera canon yang colour merah yang hot gila tu dengan Dell pink yang sexy tu.Kumpul duit Jaja.Kumpul duit.Kau tuh bukan anak dato'.Ape ape nak mintak kat orang je.Tak malu ke?Penat.Penat jalan sana sini sorang sorang.Sampai semua orang yang jumpa aku cakap muka aku pucat gila semalam.Settle problem sorang sorang.Siapa kata jadi anak bongsu manja?That is just bullshit!Aku tak manja langsung.Semua benda aku settle sendiri.Almost all fucked ups that ever happened to me aku settle sendiri.So mengada ngada memang tak pernah ada dalam kamus hidup aku.Kalau kau mengada ngada type,kau absolutely bukan anak cik suri.Sekian.


I own a great Abah,
I own an amazing Mak,
I own a great siblings,
I own some good friends,
I own sweetest and most caring Jimmy,
LIFE IS GREAT.

ALHAMDULLILAH.

Thanks to God for spending his time created these awesome people for me.Ameen.

No comments: