20101209

Jet pejuang punya hal,

Tak cerita dia sekarang bukan band Jet tu nak datang Malaysia.Ha kau tak payah nak excited sangat nak sing along lagu look what you have done dekat bukit jalil.Dan tidak juga untuk Cik Baharin nak beli jet pejuang,lu ingat umah wa besar stadium ke? Kalau dia beli pon, nak landing kat mana ha bongok?Bukan juga pasal Jet li dan kenapa aku rasa mcm jet li dah rip ke memang dah rip ke bayangan mengantuk aku semata mata? bukan pasal membe aku ada jet mainan seperti kereta mainan yang takde function tu.sama macam telefon mainan boleh letak air. ape sial? tak cool langsung. baik beli roti. kenyang perut budak budak kecik tu.ceritanya pasal ni.

Aku : weh turun lambat sikit la.hari ni ada jet pejuang.

*no reply

*5 minit kemudian

Farah : Aaaa aku kat cheras la.nanti aku balik terus pegi coit.


Dalam kelas..

"Ja,sebenarnye kan.Aku mcm blur do tadi.Aku ingat ada jet pejuang nak datang coit"

"...................."

HAHAHAHHAHAHAHHAHHHAHAHAHHHAHAHAA

"Kereta la farah.Pe jadah aku nak bawak jet datang coit.Nak landing kat mana =.="" "

*farah punya blur sumpah tak boleh tolong.

No comments: