20110111

I'm not coward Farahain,


Bismillahirahmannirrahim..

Untuk kekasaran bahasa di minggu lepas,aku minta maaf ikhlas dari hati.

Untuk menjadi lebih telus jujur dan saksama dan tidak penakut aku putuskan untuk letak the true pictures of us.Not the fake of some shits from tumblr or wherever it came from.Dan aku rasa entry blog aku ini paling telus dalam alam semesta.Untuk jadi telus lagi,aku harus katakan disini dengan rasa jujur paling jujur pernah aku rasa,dan kau pon rasa apa aku rasa yang aku tahu kau pon dah menyampah nak tengok muka aku or even bercakap dengan aku,aku tahu benda aku nak terus terang mcm ni sangat lame,tapi aku tak penakut dan aku tidak reti untuk berselindung mahupun bermadah madah.Sebab aku berselindung,apa aku dapat?Muka ketat buat buat tak paham sangat merugikan setiap bait bait tulisan aku.Jadi aku putuskan untuk berterus terang terang dan terang.Bak kata orang,terus terang lagi bagus bukan?Dan aku juga tahu kau sekarang kalau boleh setiap masa mahu mencuri setiap masa untuk sibuk sana sini atau buat buat tak nampak aku supaya tidak ada satu pon masa atau peluang untuk bercakap dengan aku.=) Aku okay sahaja dengan perbuatan kau semua.Sebab aku masih pegang dengan prinsip tidak ada putus kawan dengan kawan yang fullly bonding dengan aku dan aku tak pernah terfikir untuk ke arah itu.Namun oleh kerana aku terlalu hebat dari segi mengobserve jiwa manusia,aku tahu jauh di sudut hati kau,kau dah putus kawan dengan aku,which is aku tak terkejut sangat pon sebab kan aku dah kata,aku terlalu hebat dari segi observe jiwa manusia.Yes Farahain,aku cukup tidak reti berselindung semua ini sebab aku dah kata aku tak reti.Dan aku memang tidak pernah buat baik dengan kau kan?Sampai kau penat nak buat baik dengan orang kan?Maka kalau nak jahat dengan aku,jahat betul betul.Jangan pura pura depan semua mata yang memandang.Benci?Kalau kau kenal aku baru sehari mungkin kau akan cakap aku marah sampai boleh benci sampai bila bila.Kau dah letak titik di antara kita yang aku tak ada hendak untuk meletak sama.Jadi,okay,kau decide,kau makan sampai bila bila.Selamat menjamu selera.Aku tak mahu makan benda yang sama.Tak mahu.Sebab aku tahu apa itu kawan.

No comments: