20110115

Keeping Heaven II,

Bila semua para para malaikat yang selalu menenyeh aku dengan kata kata azimat mereka menolong aku untuk hidup sudah tidak ada,kau datang dengan seribu satu senyuman atas muka kau dan datang kutip aku di tepi jalan,sambil kau tanyakan pada aku 'Kau okay?'.Kau datang dengan seribu satu masalah di dada,but all of them are invisible when we have got to see each other.Kau cuba sedaya upaya untuk kutip aku lihat aku senyum pada aku.Kau cuba semua itu.You struggled to see me to make me smile.Hati aku runtun.Runtun.Betul betul.Kau betul betul ikut nyali kau.Kau betul betul yakin dengan nyali kau.Tak ada sikit kau regret untuk apa yang kau dah buat dekat aku.Kau sanggup berlapar untuk aku.Kau sanggup telan semua kata kata nist itu untuk aku.Bila dunia semakin sinis untuk aku kau datang dan yakinkan semua itu tidak ada guna untuk aku.Terima kasih jadi udara aku.Terima kasih jadi ubat aku.Terima kasih beri senyum itu untuk aku.Terima kasih.Terima kasih jadi peneman aku tonton bintang bintang itu.Terima kasih.Terima kasih menjadi pelindung aku bila semua kaki itu biru untuk melangkah.Terima kasih.Im hunger for your love.Every single day.Hunger.









# cepat balik cepat balik cepat balik!

No comments: