20110119

#Selepas enam belas tahun tidak berjumpa,







Di suatu hari yang hening...ececeh..hening sgt la kan.Tetiba petang yang menyaksikan aku lapar gila tak makan apa apa satu hari kecuali roti dan 100 plus di tepi laptop yang aku telan sampai bosan,ada lah beberapa wanita wanita cantik meroger roger aku untuk ajak keluar.Macam tau tau je i lapar and takde class untuk dihadiri kan you all ni.Setelah didiskusi dan difikir semasak masaknya,pemanggil bertuah pada hari ini ialah....*drumbeat* sasha hamzah yaw! :D setelah enam belas tahun tidak berjumpa pemilik MAX ini,aku dapat jumpa lepak gelak gelak sepam dua bersama beliau di latalilatalitamplom old town Alamanda! Yes yes.Aku mmg hantu old town.So So So So SO?


Skrip yang aku dah agak sasha akan cakap ialah " Jaja u dah kurus babe sekarang"

EHEM EHEM EHEM diulangi KURUS okay.

Dan aku dengan memakai shades dan berlagaknya menjawab ,"Eh i memang kurus mcm model,u baru tahu ke?"

Okay aku tipu.Ko gila aku nak jawab mcmtu.ko gila ko gila.

So matematiknya disini terima kasih shaaaa sebab datang jumpa i dan lunch bersama org kebuluran mcm i *sila rujuk gambar pertama di atas untuk bukti yang lebih jelas.Really appreciate it :)

lepas ni kita nak karok bersama pula kan? So, i dah pilih lagu untuk u melalak sambil buat muka rileks walaupun pitching tinggi stok ziana zain,


Love you babe!




2 comments:

Izwan Abd Manaf said...

Hai Cik Jaja. Dah 18 tahun tak jumpa kan? xD

JJ KRN said...

ko buat ape kt sini miki mouse?haha