20110110

Split,

  1. Aku nak weekend mcm last week.Senyum gelak lebar gila.Love is all around.Tak spoil mcm kat uniten muka suma ketat tahap spender megan fox.
  2. Even FT kalah dekat AJL,tapi bagi aku dia menang doh dalam hati semua orang.Siap terjun dalam air bagai.Mana nak cari wey performance mcm tu.mana mana?
  3. Aku ada midterm harinie.Serius malas gila nak study.MA...LAS...
  4. Agak agak umur dah 21 tuh,belajar matang skit la..Jangan buat buat takkenal orang yang dah tolong kau mcm mcm taw jaja..Kau ada kawan dekat sini pon sebab aku...argh dah kenapa membebel mcm ni.
  5. Kicap already bulan ni.So,no fun no fun at all.
  6. Aku wonder ah asal perempuan tak boleh pikir mcm lelaki.Benda dah lepas tak payah nak bawak bergadoh berminggu minggu la.Boleh bawak bergaduh bertahun.WTF.
  7. Sekarang ni membe yang jarang bertegur dah start bertegur balik.See seeee,kadang kadang kita tak perasan orang yang kita rasa tak penting tu lah yang kita perlukan.
  8. Kalau nak hidup takpayah nak takut sangat lah.Redah je.Sikit sikit takut.Menyampah la.
  9. Dah dua hari aku dok dengar lagu Anggapanmu-Ziana zain.Emo emo emo emo!
  10. Haaa..kalau org buat taik dengan kau,kau senyum je.Aku tahu hati kau berdarah luka ditoreh sermin sendiri kan?Kau senyum je jaja...SENYUM...
  11. Aku harap Jimmy balik minggu ni.Taknak mati time weekend.Dah la weekdays sah sah aku mati.Oh please~
  12. Mana nak download hantu kak limah ah?Saya mauuu~~
  13. Kamal bukak game malam ni.Kicap!!
  14. Bibir makin kering..Siap berdarah lagi..Ah mcm vampire dah aku nak darah darah.
  15. Maroon 5 live in KL yaww! Whos with me?HE HE.J belanja i please J.
  16. Jangan ingat saya diam saya suka.Diam tak semestinya setuju.
  17. Si dak acap cakap aku kurus,si sorang lagi Ann cakap aku gemuk.Ah confuse mak mcm ni.Whatever it is,i just love my body,nak kering sangat pon nak buat ape?Sup tulang?
  18. Takde istilah diet dah dalam hidup aku aku rasa lepasni kalau ada pon sebab duit takde nak makan,haha -.-"
  19. "I cant live without you" Cair~~
  20. Agak agak kalau dah lepak satu table,naik satu kereta tu,kau takpayah la nak kedekut sangat sampai parking 5 ringgit pon kau kedekut nak mampus nak bayar.Pegi lepak dengan beruk la wey kalau nak kedekut2! peh emo.
  21. Nak tahu sapa kawan anda?Tengok masa anda tinggal sorang2.Dia sanggup amik MC sebab nak teman kau.Buaya contohnya. Ai terharu you know~
  22. Kalau kau rasa kau lelaki,kau jaga dia,bukan PAU dia bongok!!
  23. Aku dah tak reti nak buat baik.Sekian.
  24. Okay aku tipu je.Buat baiklah dengan semua orang,nescaya orang pon baik dengan kau balik :)


No comments: