20110327

Enjoice,

Exam is OVER.Read my lips bebeh.OVER.Dan dengan ini dengan rasminya segala nota bagai aku dah malas nak tengok,jeling pon taknak.Ya ALLAH,terima kasih sebab permudahkan final exam aku.Terima kasih pada mak dan abah yang support aku.Lagi lagi mak and izzat yang rajin gila call aku hari2 tanya exam macam mana.Esok exam apa pukul bape and bla bla bla.Tapi izzat call lagi kerap la dari mak aku sendiri hehe ;) Ada la 6,7 kali call dalam sehari.Haha. Caring kan kan kan? Jeles lettew.Rasa bahagia sangat sangat.Jawab exam pon senyum sepam dua hehe;).Yela,memang takde benda yang mudah dekat dunia.Tapi at least kita kena berusaha kan nak bagi benda yang susah tu jadi senang kan? :) Lain la kalau kau malas nak mampus belajar sebab mak bapak kaya duit juta juta kan.Fail semua pon takpe.Hehe. Lepas ni lantak aku la nak online sampai pengsan nak main angry birds sampai izzat marah aku reply msg lembab haha.Addict woi main game ni.Tension2 study main game jap sepam dua boleh hilang tension taw.Lagi lagi kalau time geram dengan sapa sapa,pergh lagi nikmat main game.Sumpah.Tadi lepas exam bi,dahh busy berjalan kesana sini dengan muni and fizzy.Esok dah ade plan dah nak lepak mana.Haaa,marilah penuhkan schedule anda dengan melepak2 hilangkan stress exam yang macam bana sebenar ni.And yes,cepatlah Friday.Nak jumpa Jimmy.Nak hanta barang segala.Cepatlah Ahad.Nak memenatkan diri ber-jetskii..Hehe;)

Happy holidays guys!

No comments: