20110611

"Bagi je la KL tu kat dia"





Terbaik terganas terbaik!

4.9/5 stars for this movie!

Dalam cite ni,Zizan paling "menang" ! Haha.

Dari segi lakonan,Shamsul Yusof berjaya mengurangkan tahap menyampah aku terhadap lakonan beliau.Sol sol sol,bagus anda ada peningkatan.Keep it up!

Dan ya,bukan Aji sorang je boleh cair tengok Malik.Aku juga begitu.Dah macho habis dah Aaron aziz dalam cite ni.Kau jadi penjual sayur dekat pasar pon macho bro.Menyampah taw! Haha.Kalau yang jual sayur kat pasar tu macho macam dia,tahap kerajinan aku nak teman Cik Suri pergi pasar sangatlah tinggi.Hehehe:D

Tahukah kamu?Saya cuba menonton movie ini sebanyak dua kali tetapi gagal.

Akhir kata,support la movie malaysia yang tak sampah macam KL GANGSTER.baru ada syiokkkk! Bai.

2 comments:

ican said...

woah, ni yang nak pergi tengok ni. hehe

Jaja Lee ♛ said...

Go go go!