20110622

Tipikal Post :p

  1. Minggu ni da start ada test.Ebizz,demi kak ros tercinta,aku study sampai pukul 3 pagi ni taw.hehe.Wish dia baca blog aku ni.haha *harapan.
  2. Minggu ni my medicine balik.Rindu dia sampai demam woh.This is anbelivebel.harhar.Tapi betul la cakap mak aku minggu lepas *ada orang rindu sampai boleh demam taw*.haha mak,betul la mak,ni haa anak mak ni terkena penyakit iteww.
  3. Minggu ni na buat kek batik dengan dila (: aku berani ajak dila je kalau bab masak memasak ni,sebab hobi dia memang memasak so takkan dia nak cancel plan masakmemasak ni dengan aku.hehe.
  4. Apasal ayat aku sume start dengan minggu ni?@.@
  5. Target minggu ni : Workout di Gymmmmm! and jogging too.
  6. Ok this week,na pergi KL Younity Street Fest dengan Jimmy (: Lai lai lai semua awekawek cun mamatmamat hensem,macam2 ada taw fest ni.Skateboarding Competition.Cheerleading Performance.Street Fashion Show.Malaysian Cultural Performance.Graffiti.DJ Spin.Street Dance Performance. and macam macam lagi (:.Oh ya,hari sabtu ni di BukitBintang :)
  7. Nak minta abah duit sikit tapi segan? *how laaaaa :(
  8. Alhamdulillah,finally aku dapat juga cari buyer untuk leopard jacket :) lama gila tunggu,so my patience worth it.
  9. Na tgok Final Maharaja lawak :( Tadapat tgok live,dapat tgk dekat mamak mana2 pon okay lah.
  10. Abah tak kasi guna Debit Card alliance bank tu.Mesti dia ingat benda tu mcm credit card.Malasnya nak explain panjangpanjang dekat diaaaa.Haiyaaaa.
  11. Oh yes,i love morning text and call,still :)
  12. Awak yang dekat sana tu,balik lah rumah kalau rasa uniten ni depresskan awak okay? =)
  13. From this moment,saya seboleh2 taknak susahkan siapa2.Seboleh boleh.Got that?
  14. im so in love with my new white top.hihi.Baru perasan,banyak barang2 warna putih and merah.Shirts,seluar,purse,jam,bajukurung,tudung,woah banyaknyaaa @.@
  15. Its 3 a.m already.I need to shut my eyes down.Later sweetie ;) Have a blast day ahead semua ;)

No comments: