20110811

Abah saya pon kalah.-___-"

Di suatu petang err takde la petang sangat dah nak Maghrib pon macam tu....

One text received...

Call aku jap!

"Ha..kenapa?"

*insert bunyi motor kereta lalu lalang yang bising gila*

"Kau kat mana ni?"

"Bazaar lagi...Tengah beli makanan..Kenapa?"

"Bazaar ape dah nak dekat bebuka dah ni?Kau buat apa situ ja?Dengan sapa?"

"Dengan budak2 rumah la..Beli makanan la..Takkan beli rim kot"

"Kau meniaga ke ape kat bazaar tu sampai tak reti2 nak balik dah nak berbuka ni bla bla bla *dia membebel sumpah panjang gila*

"Dah nak balik la ni...Eeee bising laa macam orang tua..Abah pon tak marah2 macam ni -__-Hehe.."

"Apesal?dah tak bolehh dah nak amik tau pasal kau?huh?" *acah acah nak marah*

"Yela..Boleh..Nak balik la ni.."

"Balik cepat sebelum aku rembat kau jaaaaa"

"Rembat rembatlah wek wek wek,bye"

*Nak rembat i ek? Melaka memang dekat sangat kan.Haha.
Macam ada second father dah aku sekarang -____-"


2 comments:

perempuan virgin said...

haha. comel je. at least, kau kaya dgn 'abah' skrg. :D

Jaja Lee ♛ said...

haha at some situation okay la,