20110829

aku cuba tidak meletakkan raya di dalam post ini namun aku gagal.










Salam Aidilfitri aku ucapkan kepada followers/stalkers yang selalu menghabiskan masa dekat blog aku yang memang tak seberapa ni.Raya tahun ni memang lain macam baju raya macam tersalah beli,shopping last minute,nenek datang rumah aku and raya sini instead of aku yang pergi rumah dia,hehe,ape lagi,abang long aku pon da okay balik,so everything went well :) untuk membe membe,budak budak rumah,yang banyak buat aku tergelak sem ni,untuk budak2 group project yang kasi kerja smooth je sem ni,gua ucapkan selamat hari raya untuk lu orang.lu orang memang best.membe fb,twitter,membe datang dan pergi,selamat hari raya.mintak maaf dekat mak bapak lu orang dulu sebelum mintak maaf dekat membe membe okay?untuk customer2 yang pernah berurusan dengan gua,gua ucapkan selamat hari raya,lain kali jangan segan2 beli lagi,hihi :D dan untuk semua yang sedang/tengah membaca entri gua ni,gua ucapkan selamat hari raya,sudahlah gua nak pergi happy happy-an dengan family tersayang.dengar cite abah nak angkat kereta kebal baru.,masa untuk membodekkkkk ;p byeeeee! muahhhx!

No comments: