20110825

Ended.

Exam dah habis segala project assignment bagai dah dihantar.Alhamdulillah.All went well.Sem ni aku boleh cakap sem ni paling fokus dan rajin skemahanjing nak dibandingkan dengan sem sem lepas.Syukur untuk itu.Carry2 mark juga sangat memberangsangkan even ada satu subject tu aku macam kecewa sikit dari segi pembahagian markah but..Yelah,kalau kau nampak sendiri kau put effort dekat satu2 benda tuh,then its not worth putting,mesti ko rasa down kan..but..whatever,what is done is done kan.Sikalang tunggu redha dan tunggu je keputusannya apa.Sem ni aku suka budak2 group project.Smooth je kerja.Sem ni paling rajin study kalau ade test ke quiz ke,and formula aku betul,aku memang harus/sesuai study sorang sorang senang masuk dan aku tahu apa yang aku tak paham sebab aku rasa kalau study ramai2 pun confirm ko berborak study nya kemana ini kemana itu kemana last last masa dibuang begitu saja.Kerugian disitu bukan? *ceh! Dan exam di bulan puasa ni bagus sebenarnya,yela,kau takde la nak marah2 sangat,sebab puasa kan,berkat tu lebih sikit.Dan sem ni juga,minggu final exam,aku stret tido lewat pagi.Zombie dan aku tiada bezanya ketika itu.Tapi sekarang tak,sekarang dah duduk sama rendah,diri sama tinggi dengan Karen O. Kah kah kah.Jadi matematiknya,aku sangat bersyukur untuk sem ni.Sem yang agak memberikan banyak positivity dalam kehidupan aku.


Thanks Lord :')

No comments: