20110803

Seperti gloomy.(apakah?!)

Gloomy je minggu ni.Maybe sebab aku sorang je yang puasa and gelak sana gelak sini tapi others housemate mcm lemau and malas nak bergelak ketawa sangat wahaha.So macam ko sayu sorang sorang la sebab takde membe nak gelak gelak. Mat Opie yang banyak cakap tu pon mcm sirius je bawak keta time nak g bazaar putrajaya dengan Ichiban.Dan dan jam tu juga Ichiban sakit kepala gastrik segala seperti Mat Izzat yang jauh di perantauan (#nowplaying dendang perantau di sini)Padahal mengada lebih haha..So aku sorang la macam hyper active dekat seat belakang.T_T.Mesti orang ingat aku tak puasa kan sbb tak reti duduk diam kan.Nasi kukus dekat bazzaar putrajaya-city-of-confirm-tersesat-jalan ni sedap weh.serious shit.korang pandai2 la cari and try okay? :) Masuk class pagi2 pon semua lemau dengan mengantuknya.Mmg sgt nice. Mat zaza di sebelah pon diam je tak byk cakap.Aku tak.Aku steady.Walao.Padahal mengantuk tak hingat.Minggu ni tak jadi balik due to test agama,haih.Record sebulan la x balik rumah jaja oi.Dah habis rebel dah.Cepatlah end of august,na beli berukberi.Hihi.

Perasan tak gamba kat atas mcm xde kene mgena?Ok bai.

No comments: