20110908

Here,eat this.


:)

See.Aku terpaksa buang masa disini menulis hal tentang manusia yang tidak berapa penting.Sejarah telah banyak membuktikan betapa karipap sardinnya perangai kau.Betapa bataknya kau terhadap kesayangan kesayangan orang.Betapa tidak tahu malunya kau menjual diri sendiri.Berapa ramai lagi yang kau mahu kacau?Come on,sistah.Live up and face the reality.Semua orang tahu yang kau tiada kekasih dan tentang boyfriend kau yang kau canang canangkan itu tidak wujud.Yillek.Not existed.Saiko gila wei.Kau tak sedar ke kau ni saiko?No no no.Aku tak ada sedikit perasaan marah cuma aku..kesian sebenarnya dan sedih melihat kehidupan kau yang non stop kacau kebahagiaan orang.You know, even the littlest thing can make other's relationship serabut.Sudah banyak hati orang kau sakiti ; in terms of kacau relationship diorang.Wake up sister,kau memang tak akan dan tak boleh jadi Fasha Sendat.And i think you fucking knew that.Aku ada banyak kenyataan kenyataan mangsa kemiangan kau.Kau putar lah macam mana pun dik,kau akan terjerat dengan diri sendiri juga.Sedih tahu,kau tak patut saiko macam ni.Serious tak patut.Cuba pergi cermin dan lihat diri sendiri,dan monolog "Apa aku dah buat ni?". May Lord bless you,sister :)

No comments: