20111207

4+3 = 8

Haritu aku tidur.Aku mimpi aku pergi London cuti seminggu bak hang.London cuti jalan jalan.Kalaulah mimpi itu satu realiti,oh indahnya.

Okay takde kene mengena pon benda tu.Sekarang masalah negara nya kenapa aku susah gila nak bangun pagi sekarang. Kalau kelas pukul 12 seboleh boleh nak bangun 11.59 huh.Tadi test macam biasa berjalan lancar walaupun soalan pertama agak lambat je pergerakan pen aku banyak sangat tol di sebalik perkataan.Kejap kejap stop.Kejap kejap termenung shopping dengan Jimmy.Kejap kejap fikir kenapa dia busy sangat bekerjaya sekarang.Kenapa bila aku call dia tak angkat.Bila dia call balik,mesti aku busy tak sempat nak jawab call dia.apakah.

Ni budak group aku ni kene sume perangai sepesen je.Suka sangat bagi kerja last minute.Nasib kerja tak berapa nak complicated.Heh.Kurang dari sebulan lagi nak final,harap segalanya berjalan lancar selancar dan selaju kereta yg dibawa ke Mines tanpa traffic yang menyeksakan dan sebagainya.Amin.

No comments: