20120202

True friend :')




They are with me when i'm up and down. Without questioning me,they still treated me like they always did a year ago.Mana nak cari wei membe macam ni. Setahun tak lepak end up jumpa balik and we laughed like when we were first met.Syukur Alhamdulillah.Sebab masing masing paham macam mana fucked up nya life masing masing and benda macam tuh boleh fikir. A sign of grown up maybe?Thank you thank you thank you and thank you.The most touching and unforgettable moment when,after lepak dua jam macamtu and someone asking me about the shits that happened and i cant accept it,and when we three were on our way to send me home,i was crying a lot,like a lot,and then suddenly one of them said..

"Eh jum la lepak minum dulu,nanti kau balik menangis macam ni,tak elok jugak,kau sorang sorang"

Seriously masa tu aku rasa terharu sangat.Sanggup teman and cool down membe even dorang kena kerja esok.Pujuk and making me smile again.Sumpah.Terima kasih sgt sgt.I dont know what to say anymore selain terima kasih sangat sangat.Sampai mati aku tak akan lupa.Katalah apa saja,aku sangat sayang diorang berdua.They are my retarded and most caring friend i ever had.Aku tak tau macam mana kalau diorang tak ada dengan aku sekarang.I cant imagine.


"Sekarang kitorang dua dah okay,then kau datang dkt kitorg masa kau dah macamni,kau dah bebas,kau dah okay,so move on,think about your future,you have us"


I love you both till the end guys,till the END. :')

No comments: