20100101

i need super vacation ;

Recently. Aku addict mahu travel. Mahu travel jauh jauh. Mungkin aku eksaited dan kagum pabila mendengar cerita Azri Rotten. Aku tabik sejuta la sama kau Azri. Travel ke Thailand. Ada gig kot? Aku tidak sure.Dia hanya bawa 50rm. Aku lupa berapa hari. Tapi dengar cerita dia. Aku rasa mahu rasa semua itu.Rasa ingin pergi ke tempat orang. Berdiri atas kaki sendiri. Cari jalan hidup sendiri.Bak kata Azri. Duit tolak tepi yang penting itu. Experience. Tinggalkan rutin rutin harian yang-macam-haram busan.Travel tanpa bantuan abah di sisi. Aku nak rasa semua tu. Mungkin sorang diri. Tak apa. Ramai ramai pon masalah juga.Aku mahu atmosfera yang baru. Mungkin aku bunyi semacam mahu lari. Rakus dengan yang baru.Aku mahu kenangan kenangan baru. Aku mahu. Aku balik. Ada cerita lain yang mahu dikongsi. Jalan jauh jauh. Tak mahu buang duit. Holiday jauh jauh. Buang duit.Klise. Aku mahu pengalaman yang kasi aku ingat sampai aku mati. Bila agaknya boleh semua ini. Bila ; Aku harap dia datang cepat.

No comments: