20100102

music ; bunyi bunyian.


Music ; Muzik ; Musik ; Ada orang kata. Ok. Aku kata.No Music No Life. Dan ya aku setuju itu. Aku hidup dengan musik. Bagi aku musik itu seperti rakan baik aku. Mana aku pegi. Dia mesti ada. Sampai ada satu tahap, aku periksa spm pon aku termenung tulis lirik lagu. Ya. Addict bukan. Bagi aku. Musik itu pengubat luka. Pergh. Macam doktor pula. Masa aku tertekan. Aku denga musik yang beatnya laju. Kalau boleh yang menjerit punya type. Paramore ; lagu dorang ini mostly kena dengan aku.Siriesly.Bila aku denga lagu dorang. Aku "nampak" diri sendiri.Dan. Aku suka lagu Jamal Abdillah. Takdir penentu segala.Sangat Bermakna. And factly. Yes. Music connecting us. Dengan musik. Aku ada ramai kawan or mungkin membe. Sekarang ni.Siries. Kalau musik tak ada. Aku tak ada membe ramai mcm nie. But. Kadang kala. Lagu juga mengingatkan kita pada apa yang tidak patut kita ingat.Fuck that. Aku tak suka. Tapi. Nak buat macam mana. Dunia.Kalau nak di list down kan. Berpuluh puluh band aku suka. Aku akan denga satu lagu tu berulang ulang kali. Sampai masuk dalam kepala liriknya. HEE. Aku cuba bayangkan hidup aku tanpa music.

PERGH.

Gila busan.

6 comments:

Redz da Tsar said...

Pegh... Begitu obses dengan lagu...

Aku jarang minat lagu... Tapi kalau dah minat memang lekat la dalam pale otak lame-lame..

JJ KRN said...

Bukan Obses. Tapi minat . hehe.

Ha . Samalah.

Daud Mili said...

pandai tulis lagu???...wahh...~ urmm,gambar2 tuh masa rtw 9 ke?..

PHIRDOTE said...

yupp~ msic mean a lot to pple..
can chnge mood, create joy or sad..its life
:)

JJ KRN said...

tak pandai. pandai nyanyi. HAAHA

JJ KRN said...

yeah it can change peoples mood.