20100208

definisi perasaan gua dua tiga hari ini ;




Aku agak tension dan down last week. Semuanya gara -gara mulut puaka lancau orang orang yang berdekatan dengan aku. Fuck narrow mind. Fuck . fuck. Ape lancau nak buat cite sal family aku? Ingat dah perfect sgt ke ah sial sial's? Aku sedih lalu aku pon cite ah kat nenek tua . nama dia faratam. die lah tempat aku mengadu skang nie. sib baek dia dapat layan emo aku. bukan senang nak jumpa membe pompuan aku yang type yang mcm ni. Aku kalau tengah down memang mcm haram la mulut. Sib baek bersikap penyayang. Biasalah nenek tua kan. Perasaan simpati tu mcm lebih sikit la dari aku. Aku pon penyayang gak sebenanye. Cuma malas nak tunjuk sangat la kan. Nanti nenek ni tacing pulak dengan aku. Die tak leh la pegang title nenek paling penyanyang nanti. Mule la ajak aku balik Perlis. Ngadu kat black. Ah malas aku jumpa halimunan. Time aku sedih tu, aku rasa sgt lah kelaparan, so Kolep yang baik hati pon angkut aku dengan Faratam ni pegi Big Glass ; port terbaik kitorang dikala semua sangap sisha dan makan2 pon boleh . Sisha tembaga terbaik bai.------ Aku kalau boleh malas nak cite apahal aku emo sgt.Tapi disebabkan rasa sakit di hati tidak boleh dipendam lagi , sesi curhats pon bermula. Damn. Malam tu level ke-macho-an aku pon berkurangan . Aku nak mengucapkan salam sayang awak ketat-ketat- dekat Farah dengan Kolep yang menemani aku dikala aku kesedihan. Lu orang memang sempoi. Filokopi dari Kolep malam itu ialah " Takkan kau nak gelak je hari2 ,kene ah nangis gak kengkadang , baru ade colours hidup kau doe". Lepas dah down dua tiga hari, Faratam bersama aku,Mok, Black, dan Abe decide nak pi tgok Haunted Universities dekat OU. semangat gile sial . HAHA. nasib baek best. Aku dengan Farah gelak mcm kimak dalam wayang harituuu.HAHAHAH. cite sal student yang nak jadi doktor gigi uh kelaka habis weyh! siries tahi wa cakap lu.kene paham betul2 la cite ni. sape yang agak slow skit tu tanye la sape2 yang berkenaan suh explain. and lepas ni aku janji takkan ajak faratam pegi parking keta.. sebab dia kitorang pusing ou setengah jam sebab dia x engat parking. woahhhhhhhhhh.




------------------------------------------------------------------------------------------------
sabtu itu hari. aku tatahu nak pi mana.siries blur jeh. pagi2 xtaw nak pi mana. apitt and the gang dah rojer suruh turun one cafe sebab ada event ni..



mula2 malas gila nak pegi. sebab afwan restraint takda. ke-excited-an nak pegi tuh agak ke bawah la. tapi. bila aku pikir2kan , daripada aku lepak bilik sorang2 jiwa kacau apa suma baek kau lepak dengan apitt and the gang. kesian apitt dekat sana, berpeluh2 ulang alik nak amik aku dekat monorail. nasib Faez bawak keta kebal dia XD. HAHAH. seronok betul aku ade bodyguard2 ni kan? HEHE. thanks apit and faez. Kasi sayang sket satu kali lah ! hehe. This is why i love all my boyfriends :).
Met Miaaaaa, Lyn, Linda, Apitt, Faez,Fahmi , Azam, Jijol, and Kid, and byk lagi lah. malas la aku nak type byk2 kan. HEHE. and it was fun! Miaaaaaaaaaaaaaa, u are sooo lesbooo. HHAHAHA. nak cite sal sume band mcm malas tp aku tertarik dengan Kids on the move, lagu dorang agak terbaik ah. and BOLD and Bring it down. hell yeah! They are fucking awesome. tp aku x berapa hafal sgt lagu dorang. Sumpah aku mati2 ingat bring it down tu bold. HAHAHAHAH.lepas bring it down perform, aku mcm eh bukan dah habis ke? -____________-


Camwhore with all my cacated friends .LOL















Ape lanchau azam pakai shorts bunga2 , gile x hardcore. HHAHAHAHA. gerak wangsa maju. lepak2 mamak. pergh. MU 5-0 bai !! glory2! gosip2. then blah. Kid hanta pi uniten. sesat la sekejap. HAHAH. btw, happy dapat jumpa apit sumaaaa =) Love you guys! *Sembah rock*

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Esoknya, dalam pukul 11 cm uh aku gerak Kl lagi dengan Kid. Teman dia beli barang utk parents dia. So sweet ok! Anak mak betul la lu. HAHA.Then shopping tee shirt LOG,Bleeding Mascara,and Pink Floyd dekat Pertama. Kid beli dua tee.Then,lepas redah hujan pe suma, Lepak rumah Faez kejap. Sgt peramah oke mama and papa dia. Hee. You rock la macik! Then gerak pavi jumpa orang kaya baru a.k. a fahmy yang baru je kua blackberry dia. Sial jek.Kata takde duit en. then borak punya borak. Aku pon buat la muka kesian kat Kid, "jum balik Kid, esok i ada midterm doe". Faez pon cakap , "Gile kering, kau boleh lepak lagi". HEHHEHE.


Balik2 je aku rasa mcm nak demam,. ape kes niiii.. then lepak depan lappy, layan Channel X. tetibe ade orang ktuk pintu umah aku. Aku mcm eh sape lak rajin datang umah aku neh.rare betul. Tgok2 je Ira the bebel dengan muka selebet nak pi tido dtg umah aku bawak kek coklat! pergh. sape lak baik hati sgt ni en.

Aku bukak pintu dalam keadaan muka yang cuak gile.
Then ira pon ckap

"Ade orang kasi kek" (dalam nada agak menyeramkan)

aku macam ah tipu la kau. sape doe xkenal2.

then ira kejar aku sampai masuk dalam rumah.

"Amek la wey.ade surat sekali ni"

Aku mcm excited ah kejap. Mybe ade secret admirer ke ape ke en. Sekali bace. HAHAHAH. Faratam rupanya! aku trus col diaaa. Rupanya2 dia dah plan banyak kali. nak wat suprise. Asal die nak wat suprise je aku takde. HAHAHAHAHHAAH. One big laugh to you! HAHAHAHA
Aku mcm terharu gile weyh. Ade gak orang nak wat suprise kat aku en !! hahahah. Gua sayang lu banyak2 la Farrah Aien! Hugs,


Muka acah2 terharu --------------------------


ada love2 agy, awwwww~~~ hahahahahha









Sumpah gua terharu. HAHAHAH. sampai la ni tak habis agy kek uh! mai la bilik aku kalau sapa2 nak! hahahhaha.


Remembering back all this bring smiles to Jaja"s face :)

I sayang membe2 i tahu!


Lots of Love,

JA JA KA REN ;)

9 comments:

farrah said...

haha. bahasa kau. lekat pulak faratam kan. :D
wateva la janji mata kau sepet bile gelak. aku rindu tengok kau jalan sambil tido. haha.

sweet kan aku :D

JJ KRN said...

haha apahal dengan bahasa aku? hahaha. kau rindu aku? bende kau satu kelas ngn aku kan? -_______________-


hahaha sheshit ade lah! hahahhaha

farrah said...

kau paham ta aku cakap aku rindu jaja yang tido sambil jalan? kau sekarang da cover mata stok na bulat2kan mata kan. haha

JJ KRN said...

hahaha damn yuhhhh !

farrah said...

haha. :) cumel pe jaja with sepet. baru la jaja sepet.

afiq ohh afiq said...

mana bilik kau? aku datang.. haha..

JJ KRN said...

jangan macam macam sangat frogiiiiiee haha

Nand Nasyari said...

bak mai cni sket kek tu.. ;D

JJ KRN said...

HAHHA MAI LA UNITEN :p