20100219

Pokai,(FML).

Harini Black Durrani hantar gua pegi KTM Serdang sebab gua mahu pulang ke rumah harini. Nasib baik ada lu Black, kalau tak gua memang tak balik Pahang la dengan duit gua yang cukup2 makan je ni. Sob Sob.*Sembah Rock satu kali buat Black Durrani*.

Gua pegi Kl Sentral dengan telefon bimbit yang ketandusan kredit. So, sebarang msg takkan dilayan.Dengan duit singgit je tinggal dalam purse gua sama syiling sikit sikit. Then gua cucuk. Gua expect duit gua dalam bank tinggal 50. Rupanya2 40. Demmit. Gua boleh kuakan paling maximum pon 30.Gua rasa sangat kesedihan tapi gua decide kua 30 jugak.Perut gua da meragam sebab lapar gila.Duit monorail + Ticket bas dah cecah 18rm. Gua decide makan KFC. KFC je dah 10rm.Masa tengah kiyu nak order tu hati gua gundah gulana.Cukup ke takk duit gua ni. Alhamdulillah lepas jugak makan. Tambah tolak duit gua tinggal 2rm.Duit topap memang takde dalam list. Harapan~

First time gua rasa gua miskin gila.

FML......



*FML-fuck my life...



Yang officially pokai sekarang,

Jaja Karen.

*Alhamdulillah gua selamat sampai rumah. dah ada topap dah.wuuu. Thanks Abah.

4 comments:

Nand Nasyari said...

hak3..sampai cmtu skali..aiyak..~
jimat2 sket cyg oi.. :P

JJ KRN said...

hahahha skang dah sedar dah. kene bjimat

Oshi mOshi said...

huhu..
sedih je dengar
tp congrats jaja
mampu menguruskan kewangan .
saat2 sesak cmtuh
HAHA...

JJ KRN said...

pergh bijak? haha. wa da mcm cuak kot. time uh. ahahahahah