20100210

SAMA DAN SERUPA,


Saya nak baju kebaya awak tu bintang. Lepas tu awak pakai lah tee shirt run dmc saya ni. Noah Alias yang kasi.Rindu Noah sgt sgt. Bila lah boleh berasmara dalam bilik Noah lagi kan Noah? Saya nak pakai baju kebaya awak tu bintang, lepas tu saya nak keluar jalan jalan depan ex ex boy fren saya yang jahanam tu, lepas tu saya maen maen picu, tertembak mati derang suma. Lepas tu saya seronok sangat. Hell. Lepas tu saya jalan jalan lagi. Jumpa membe membe saya. Mesti saya nampak cool kan pakai kebaya tu. Orang kampung macam saya kan cool. Biar orang suma tahu saya simpan hati saya yang kepam hancur ni, lama.Then saya jalan jalan lagi. Saya makan dengan membe membe saya sambil dengar lagu mcr-dead. Mesti heppening gila kan bintang? Tak lama lepas tu, saya tembak lagi sorang mamat bangsat ni. Darah badan dia tercalit banyak ke baju kebaya yang awak kasi saya tu bintang. Saya lari balik rumah.Basuh baju kebaya saya dengan washing machine yang ayah tiri saya beli lepas dia bunuh mummy saya dalam rumah. Lepas saya basuh, saya masuk bilik. Saya tidur.

Indahnya hidup saya kan bintang.

2 comments:

Anonymous said...

chumelnyew pakai kebaya!

JJ KRN said...

bukan kebaya saya