20100215

Lebat,

Sebelum aku nak post entry yang berbau kegembiraan yang teramat sangat, aku nak ceritakan serba sedikit tahap kebengangan aku terhadap sorang mamat yang aku namakan .Mr.lebat.Pergh nama je da gempak kot?Ok.Aku kenal die di-atas-talian saja. Tak pernah jumpa. Tak pernah tepuk tampar. Tapi die pernah nampak aku.Tapi dia punya cerita dengan aku pergh macam dah sepuluh tahun punya membe. Dah kata Mr,Lebat kan? Mesti ah cakap nak lebat tapi TAK PERNAH BUAT!.Cerita mesti lah nak bomb macam bomb atom. Gua tabik la dengan lu ni. Ada bakat jadi penulis skrip. Tukang karut dan sebagainya. Tapi skrip kau skrip cite tamil lah, sebab kau punya keling tak ubah mcm cite keling. Keling habis kau kan. Berjanji berminggu2 , last last kelaut. Kau punya alasan, mcm kau fikir aku neh budak sekolah rendah la. Sory la bro. U messing with a wrong babes. Aku nak ucapkan terima kasih banyak2 dekat mia a.k.a ex kau, and cousin kau with his gf. Thank God dorang bitaw aku sume bende. So aku rasa macam takkesah sgt ah kau janji keling aku lepas uh.Tapi sebab kau trauma sial lepas uh. Gile excited nak tgk ock punya pasal. Kau memang patut pi jahanam la bro.Sekarang baru aku paham, kenapa sepupu kau sendiri jauhkan diri dari kau, napa kau takde awek smpai sekarang , napa membe2 kau suma lari,napa semua org tak pecaya kau. You're just doing shit to them. How the hell they would be fren of yours? Sedar2lah bro. Dengan orang kau buleh kencing, kau boleh cite lebat, kau boleh ayat gula, kau boleh sweet satu bulan, patu kau fuck satu bulan, tapi dengan aku. Tadapat la jack. Your game is over moron.Just get a life. Dun treat girls out there like a bitch , cos they arent one.You are such a losers.

*Thank God, aku x pernah jumpa kau. Terima kasih kawan kawan yang membantu :)


---dah dah ah lebat weyh---

So, fuck you.

No comments: