20100610

Motandu,


Kedai makan tepi jalan, BTS.
Lepas tiga jam borak-nangis-gelak-makan non stop,

"Weh chips, jum la gerak, kakak2 aku dah tunggu kt kl sentral"

"La, lek a, awal lagi kot"

"Memang dua minit je naik ktm, aku malas aa denga akak aku membebel, kang aku gaduh kang setahun tak tegor"

"HAHA.okay2.jum2"

"Jap.Aku nak baya mee sup ni. Taknak aku makan makanan haram"

On the way pg ktm,

"Weh jaja, da lama en tak tgok air motandu tu letak dalam botol"

"Air mende?"

"Motandu..Motandu"

"Motandu?"

"Motandu ape chips?"

"Ala,air motandu , tu ko nampak tak, dorg dah packed dlam botol"

"Air motandu?"

*muka berkerut.

"Mountain dew ke chips?"

Dengan muka tak bersalah chips menjawab,"Haa.hok tu laaa. aku susah a nak sebut''

Aku?

*gelak guling guling*

"Mountain dew la chips. Adehaii. Aku ingat air ape la td.AHHAHAHHAHAHA :))

Dan sepanjang jalan aku tersengih dan chips kene bahan kaw2. Nasib kau ade chips. Atleast aku senyum jugak petang tu,thanks bro, teman aku :)
Kau memang sengal.Sakit bodoh kau cubit aku. MOTANDU betul!!




4 comments:

Ikemal said...

what make s me adore this blog is when u always change the header.

Jaja Lee said...

normal is boring kan?
:D
thanks ikemal :)

PHIRDOTE said...

motandu cool ;D

Jaja Lee said...

yeah , so cool . :D