20100721

Wayang Jom,


Wayang jom.Wayang jom.Minggu ni je 3 movie aku pegi. Sumanya macam.. errrrr...

Mantra ;

  • ni suma alip dagu punya idea. aja muaja wak lu la weh! seram la jugak. lain kali bikin seram lagi lah. tengok senario the movie lagi bagus aku rasa.

Ong Bak 3 ;

  • ni lagi satu cerita. tak de part yang chill langsung. tapi satu aku suka. rambut hero dia mcm bangcik.mampus la kau kene bahan bertalu talu bangcik. hahahha! matial arts dia macam remix hapa tah. tak true langsung.dah macam tarian dangdut yang bangcik dengan gee selalu menari pon ada.
p/s : aku tido setengah jam dalam wayang. BOSAN. nasib baik tic 6rm je. wayang IOI mall,legend sangat. dah boleh upgrade dah. ape guna wakil rakyat puchong hah.

Inception ;

  • ni cerita mimpi dalam mimpi dalam mimpi. harap bersabar sapa yang pegi tengok,sebab duration dia 2 jam lebih. heavy sangat .banyak cakap dari action. tapi okaylah dari dua movie di atas. and yes, aku tido dengan nyenyaknye dekat alamanda..

Adalah lebih baik kalau aku layan Eclipse nam belas kali. Dapat tengok my edward dengan bestnya. Moral value dia jangan tengok wayang dengan Gee. Bad Luck weh! :P
Teka teki hari ini : Aku tengok movie ke aku tido sebenanye?

2 comments:

syaf said...

seb baik aku x p tengok agik, kalu x nyesal sih,, bek aku korek idung dlm tandas lgi syok

Azri Rotten said...

inception best ar. a bit mindfuckk ar..