20100819

Puasa,


Harini kita puasa yang ke berapa eh? Gua terlupa. Tapi yang penting. Masuk minggu ni je dah dua kali gua balik rumah. Homesick punya pasal. Kalau buka puasa kat uniten sorang sorang weekend weekend ni sengsara bai. Macam kanak kanak terbiar dia punya sengsara. Harinie juga sempena kepulangan gua , Puan Suri yang cantik jelita masakkan ayam percik untuk gua. Rasa dia macam ayam percik paling sedap dalam dunia. Padan muka korang takdapat rasa. Kalau nak, suruh la mak kau kau semua masak. Apa lagi, balik la rumah woi!

*Gua nak kebaya putih untuk raya tahun ni. Tolong gua carik. Kempunan neh.~

4 comments:

esumi-lynn said...

aku kebaya purple nyah. ulala... :p

Jaja Lee said...

KECOH LA!HAHAHAHA

esumi-lynn said...

yelaaah. aku kecoh laaa.

Jaja Lee said...

hahaha tacing!