20100907

Sebelum balik rumah Wan,




Dalam sejam dua lagi, aku dah nak berambus pulang ke rumah Wan aku yang tak ada any internet connection.Okay ini sedih.Mati katak lah gua lepas ni.Raya tahun ni aku akan kelihatan di kuala lipis pahang dan sungkai perak. Apa gila tah abah kesayangan aku ni nak baalik perak pulok raya tahun ni. Kang drive lama lama mulalah bising cakap penat. Oh abahku,i love you.

For Abah and Mak who i love till i die, orang ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin.Sebab orang yang agak punk dalam family. Mintak maap sebab orang kadang kadang degil tahap batu bersurat.Tapi sebenarnya orang selalu nangis dalam bas time nak balik Uniten. He He He.Untuk abang Nua dan kakak kakakku kak Yah and Kak Ekin yang innesen lah sangat. Padan muka korang dapat adik yang sentiasa dapat lebih dari korang. Aja is the best yaw! ;p Aku sayang korang sampai mati sebab selalu layan perangai mengada ngada aku tanpa banyak cakap. Oh I heart you guys.


Untuk membe membe, kawan kawan, rakan rakan taulan,membe sekelas yang tak pernah bertegur, membe dekat facebook yang x pernah pernah jumpa, untuk kau kau yang follow blog aku yang tak seberapa ni, untuk mereka yang pernah benci aku, untuk mereka yang sudah set di kepala untuk benci aku, untuk mereka yang pernah aku crush, untuk ex ex boyfriend aku yang loser,untuk mereka yang suka judge aku sebelum kenal aku,untuk bestfriend bestfriend aku,untuk membe melepak lepak aku, untuk membe membe yang selalu tolong aku time susah ( you know who are you ),dan untuk mereka mereka yang pilih untuk sayang aku sampai hari ini, aku susun sepuluh jari dan ucapkan,



SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

ENJOY YOUR RAYA TO THE FULLEST!

:)