20101106

die Liebe,


Siri gambar bercakap #1

























Alhamdulillah. Thank God firstly as He gave me a great weekdays last week.Semua plan aku - Well-planned. Terima kasih Tuhan,terima kasih membe membe yang membantu dan menyusahkan sekejap aku meng-suprisekan si Jimmy, terima kasih membe membe yang put a smile on my face -Farrah,Opie,Buaya,Nad,Pidot,Kolep,Heykal,dan semua semua.Aku tak tahu nak cakap apa lagi. Kau kau semua memang terbaik. Terima kasih Jimmy for spent your days with me.For loving me, till now.Terima kasih juga kepada Jimmy kerana meng-suprisekan aku dengan kedatangan ibu ayah. Kau memang suka tengok aku nervous kan. But Alhamdulillah, semua nya berjalan lancar. I love you guys sampai mati.Aku tak mahu cakap banyak.I am so happy now and i wish i could repeat all these moment again :)

Aku dah start rindu korang semua dah sekarang. Happy holidays everyone!


No comments: