20101101

iloveyoubodoh,



Final is over.Its Party time!
Untuk 3 hari yang masih tersisa ni, aku harap everything will went well - candlelight dinner and cakes and cards for Jimmy. Esok, genap sebulan aku dengan Jimmy.Aku cuma sayang moment moment macam ni. Im happy for the time being. Serious im happy. Aku sayang membe membe yang ada masa aku jatuh masa aku happy - Farrah Aien. Aku sayang Jimmy yang paham aku macam mana aku spoilt untuk satu hari pun dia tetap senyum dan terus kata dia sayang aku and forever will be. Insyallah.Buat masa masa sekarang, aku rasa im the luckiest sepet girl sebab aku ada family yang memahami , mak abah aku yang penyabar, jimmy the sweetest, kawan kawan yang membantu, Bagi aku benda benda mcm ni dah paling cukup untuk aku yang selalu crack and broken most all the time.Im gonna spend my three weeks holiday at my house. Lama tak balik rumah. Lama tak kasi mummy marah sebab tido lambat.Lama tak pergi pasar malam.Lama tak tengok tv.Lama tak pergi gym.Aku sedar.Aku dah boleh boleh dah start balik ber-gym.Yes, im gaining weight when im happy :) Aku rindu rumah but at the same time aku berat hati nak tinggalkan Jimmy for the whole three weeks. Haih. Kenapa lah cheras tak lepak sebelah pahang je kan? Life is unfair for lovers like us. Seriously,unfair.

Enough said.
Aku happy.
Dia happy.
Kau kau pula macam mana?

By the way, selamat buang masa untuk holiday kau kau semua! :)

With loves,
Jaja Lee.

3 comments: