20110112

kau diam. duk rumah.study.

aku rasa minggu ni penuh dengan notes and bincang sana sini pasal assignment bagai.penat lah penat.dengan bibir merekah lepas tu berdarah.pergh thats rhyme~ dah mcm vampire kejap kejap telan darah.tapi bukan darah orang lain.darah sendiri.rare punya vampire.sampai 3G dengan jimmy pon boleh berdarah tetiba bibir ni.oh no aku taknak jadi raja bersiung okay.oh no thats not cool yaw.

minggu depan ada test.jumaat ada quiz kena hanta asgment.minggu depan lagi satu ade mid term.dah la mid term SE sikit punya epic suma jawapan aku.bajet tulis panjang panjang kau jawab semua betul la tu jaja?hampagas.dan aku rasa sangat tersentap tap bila mama badariah zain lalu dekat row row kitorang and sound sapa meniru saya tak halalkan.pergh.pija depan aku serta merta delete ape yang patot.aku buat rilek sbb kalau aku delete celah mana aku nak lulus se ni nnti woi?paling moral down bila aku tanya pija jawapan and dia boleh jawab ,"hang pakai akai ja jaja jawab soalan number dua tuh".pergh moral down jap T________________T.haha -.-"

the best part of the best part of the best best best best of this week issss jimmy is coming back to damai perdana yaw! dia dah awal awal suruh aku set kan dalam kepala otak yang no funfun or shisha2 at all minggu ni.minggu ni minggu official study week kitorang.jumpa sebab nak study sama sama sebab dua dua mahaiii ada test sana sini minggu depan and depan.kalau nak fun sana sini pon,masing2 dah berkicap already bulan ni.so minum teh o ais dengan makan roti telur je lah nnti.kalau tak study minggu ni mmg masak beb masak goreng kicap u know.maknanya aku kena simpan balik niat nak balik rumah jumpa cik suri minggu ni.yada yada. bila boleh balik neh.rindu masakan mak.T_T

Okay bai nak sambung siapkan kerja bertingkat tingkat ibarat eiffel tower neh.Loves.

No comments: