20110301

-.- ,

Beberapa perkara yang suka-hati-i-lah nak cakap apa,

  1. Aku tak faham kenapa bila internet uniten tak boleh guna je.Mesti ada sorang dua text aku tanya "Internet kau ok?". Apa muka macam abang tukang jaga internet uniten ke?harhar-.-
  2. Kenapa dan mengapa uniten semakin kejam dan bangang sgt.Sekarang dah menggatal pasang meter.Nak bukak lampu pon takut2.Kalau boleh nak bergelap je kan.Dah tu dengar cerita sewa pon nak naik lagi serat next sem.Woi.Tak cukup 280rm per month aku kasi hah?Asal nampak sgt korang corrupt doh?Nak tengok student mati ke ape?
  3. Okay this is sooo supriseeeeeeeeeee^^ haritu kita call mak kita.then tiba tiba mak kita tanya pasal Jimmy.Siap tahu Jimmy study kat Melaka.Ohemjayyyy,kenapa mak kita caring sgt pasal Jimmy ni? FIRST time EVER dia tanya pasal bf kita okay.Oh why man why? :?
  4. On twitter je ade je orang emo sana sini.Beramai ramai plak nak emo.Ambik nombor boleh?Heh.
  5. Setiap orang ada benda yang dia suka and tak suka.So kat sini aku nak cakap,aku tak suka orang yang jilat bontot orang lain semata mata takut hidup sorang2.takut takde geng.kau ade otak babe.sila guna.bukan buat pekasam!
  6. Bulan february merupakan bulan paling pokai habis habisan gua.sampai makan maggi je seminggu stret.Tak call langsung abah gua mintak duit ke ape.Haha.Baik kan?-.-
  7. Hidup ni jangan nak bajet bagus sangat! ( self reminder).
  8. Pengalaman membuktikan persahabatan tu sangat luas.Orang yang aku tak pernah terpikir langsung boleh lepak setable,dah lepak setable dgn aku skrg siap caring aku sakit bagai.Oh i love you friend! ;)
  9. Kita semua ni ada kelemahan.Kalau orang tu nak ke arah berubah kepada lebih baik,biar je lah.Asalkan dia tak kacau kau.Self reminder self reminder.
  10. Aku tak paham benda alah ape yang sibuk sgt kt coit sekarang.Semak jugaklah kadang kadang kalau dah sampai 2,3 guard depan entrance.
  11. COIT kekurangan lelaki adorable.Sangat bosan.Ok bai.
  12. Aku dah hilang spirit nak diet even tengah pokai ;p
  13. Sampai sekarang aku tak faham kenapa EncikBaharin hanya membalas "K" je lepas aku membebel mcm mcm ckp nak test la,demam la,mahathir dtg uniten la.Tak msg salah msg pon salah.-.-
  14. Rindu nak balik rumah.Rindu ikan patin masak tempoyak mak aku.:(
  15. In a way,aku tak sabar nak final even baru study sikit je.Sbb aku x suka final exam.I cant handle myself when im nervous.T_T
  16. Buat masa sekarang aku rindu gila nak jogging.Lebih sweet kalau J jogging sekali.Tehehehe:D
  17. Oh cepatlah Jumaat.Sangat rindu bestfriend gua.Malam malam call pon boleh nangis.Haish
  18. Aku rasa masa cepat gila berjalan sekarang.Hari ni isnin.Tgok2 esok dah jumaat.Eceh.
  19. Mak pesan nak kawan dgn J tu biar lama lama.Adakah Mak telah merestui?Hehe.
  20. Subject yang aku kurang minat sem ni dapat markah paling tinggi.Subject yang aku minat takde pulak tinggi.Apakah.
  21. First time EVER,kak long aku text and tanya " Taknak topap Maxis?".Woh woh woh.:O
  22. Diam lagi bagus dari melalak tak tentu pasal.And it is proven by ME :)
  23. nak J nak J nak J cepatlah balik ;'(
  24. Tolong doakan aku jawab final exam dengan tersenyum senyum penuh happy okay korang?:)
  25. Ok lah,nak study,nak mengada ngada dengan J.Hehe.Have a nice day homies!

No comments: