20110508

#Wanita pertama di hati saya.



eh scha alyahya.


tukang masak ikan patin masak tempoyak yang gua sayang infinity.tukang membebel gua paling favourite.pernah menjadi juara nasyid,main vocal lagi you know ;'),dia suka kemas rumah sapu mop segala,sebelum pegi holiday jauh jauh,tatahu la kenapa,miss everything-kene-bersih,wanita paling cantik dalam dunia dalam hidup gua.mengikut cerita abah kesayangan gua,dia ni tak materialistik seperti perempuan typical lain.pernah menolak pinangan seorang doktor sebab doktor tu ermmm ada masalah di bahagian gigi.jangan tanya apa.lu pikiaq la sendiri.hahaha.;p
dia boleh buat gua gelak sampai sakit usus perut bila dia nyanyi kuat2 dgn confidentnya dekat dapur even lyrics salah sana sini.yeah,sangat berkeyakinan tinggi disitu.;) dan semenjak duajak tigajak ni dia lebih suka ambil tahu pasal J,ini adalah satu keajaiban ya buk.dan dia sangat tidak boleh drive walaupun ada lesen sebab mempunyai rasa berdebor yang sgt tinggi walaupun kereta dekat depan 200m ke hadapan.dan shes the only women that can make me crying so hard in just two minutes,dan gua harap gua boleh tampung dia pegi Haji satu hari nanti sebelum gua menjadi seorang Puan...i love you ma,happy mama's day muah!

No comments: