20110508

#live from california.

sem baru dah nak start.new sem.new chapter.new hope.sem ni housemate agak ramaiii.haha jangan tanya kenapa.hihi.semuanya baikbaik dan tak berat mulut.senang cerita mesra alam la :) semua benda complete.tv tempat simpanan makanan melantak tempat masak masak cuma tade washing machine je dalam rumah ni,ahaha.and ade sorang tu terer masak sebab nani suruh aku panggil dia mak delaa.haha nani nani.before masuk rumah ni,aku tanya warden tuh sape ilyani ni?ade lak dia ckp "budak master kot".time tu rasa sikit down la.T_T budak master kot mesti salu xde kt rumah.haha sekali lepas kua dengan J,balik je rumah Nani rupanya budak master tu.master lah sangat.haha.borak joyah sepam dua dengan diorang then kemas2 brang dan barang belum siap pon lagi dikemas sampai sekarang.haha ok bai!


  • CANT WAIT FOR THIS FRIDAY! HOYEAH :D ;D

tiada yang lebih menggembirakan saya apabila awak stalk saya sambil tulis nama saya di twitter.eh prihatin lah awak ni.i loikkke.;) byee.

No comments: