20120222

Epic coincidence.

Haritu lepak mingguan dengan adyb sama taan. Lepak punya lepak, sapkok punya sapkok borak punya borak,curhats dan segalanya tetiba keluar topik anak bongsu dengan anak sulong. Ye ah,taan sibuk cite pasal fami dia.Aku cakap "dia anak sulong,kau bongsu kan? Kenot punya ah taan,aku da penah try,end up mesti faktab gak".

Yela,based on pengalaman masa lampau,anak sulong dengan anak bongsu macam kenot go sikit.Ada je benda tak kena.And masa tuh kami tiga sekawan ni baru realise yang three of us adalah anak bongsu dalam family,and anak ke 4 dalam adik beradik.Bilangan adik beradik pon sama.Kau cuba bayangkan aku type dengan perasaan teruja,terkejut,dan "eh ha'a la sama la sial".Memang berdekah dekah gelak malam tu sebab kawan dah dekat lima tahun tapi sekarang baru sedar.Dan masa tu jugak ah aku cakap "patut ah kita semua boleh lepak sama,masalah pon lebih kurang je".Ko imagine la macam 3 orang anak bongsu yang dah habis rasa faktab lepas tu lepak gelak sama sama.Nice kan?Atleast kau tak rasa kau alone.Ada je yang ada masalah sama dengan kau.Cuma kau reti cari dengan tak je.Serious.Malam tu aku rasa lain sangat.Sbb aku fikir dorang semua lain tak mcm aku punya problem rupanya sama je.And the most epic thing is after lepak we go to unplanned karaoke session and semua lagu nak emo faktab punya.Lepas nyanyi sorang sorang gelak tapi dalam kepala dalam hati Tuhan je ah yang tahu betapa celaru.But for this kind of thing,aku cuba untuk pegang kata kata problems making us stronger.Everyday.

Untuk kau dan kau yang buat kami kami ni faktab,terima kasih ;) Kau kasi kami semua strong tanpa kau sedar,dan ya tunggu,yang di Atas sudah janji,baik dibalas baik :)


Live a positive life guys,do what makes you happy :)

No comments: