20120223

Random awesome.





Unplanned things.Seriously.Show started at 830 and masa pukul 7 macamtu membe aku Hzq btaw ada dua tickets free dia nak let go.FREE.Bagitahu aku siapa yang tolak benda benda free yang awesome macam ni? Dalam plan tahun ni,aku pikir nak jumpa Deryck je,tak sangka hari ini,hari khamis aku nampak Amy Lee depan mata! :) Syukur and thanks to Hzq sebab baik sangat sangat harini.Thanks a bunch dude.Walaupun aku macam berdiri di tengah tengah tiang klcc dimana semorang tinggi macam galah bak hang,aku tetap enjoy the show.Pendek itu seni okay.Note that.Yes,met Kc Kasedah after a while tak jumpa dia dan skrip dia tetap sama dengan orang lain "Kurusnya kau sekarang Jaa". Mungkin aku harus makan ayam 4 ekor setiap hari lepas ni lepastu tidur hingga ke Maghrib, so semua orang yang jumpa aku lepas ni akan cakap,gegems nye kau,berapa ekor lembu kau da telan ni?! Huahua.


And the closing song was this..




Bunuh diri lagu ni bunuh diri. Bye.

No comments: