20100304

Stop,

I"ve to stop thinking about u.
Stop it jaja.
It makes you look so idiot.
Bodoh kan aku,
Mengharapkan pada yang tiada.
Aku,
Hari ini.
Aku sudah hilang rasa.
Hilang.
Jangan harapkan aku pada apa apa .
aku dah berhenti. berhenti dari meneruskan perjalanan itu.
Stop hurting me please.
stop giving me fake hopes.
kembali kan aku pada hati hati besi itu.
Aku nak bernafas balik lah.!
Aku bukan macam ni.!
aku benci kau.!


7 comments:

Amanda said...

aku ada hati besi tuh. ;p

jom travel.!

farrah said...

aku pon ade. tapi kau da lembik2 sangat da ni ja. :P

syaf said...

pulak dah...
ayoo so macam mane skung ni??

x pe lah, ko cool je lah macam dulu
x yah pikir2 dulu k
besok2 dah jumpe 2, ade lah

jaja karen said...

amanda : mari mari! haha

jaja karen said...

kau diam lah keling!

jaja karen said...

haha uncle syaf, haih

fikri FAUZI said...

mende kau ni..stop ape ni. ahaha