20100626

Abah aku kot,


  • Jangan on tv kalau die baru balik dari keje, means die tgah tido. mmg order kemarahan die ah en.
  • Die suke makan kacang.Taksuka letak cili dalam maggi kari. Suka rendang daging.Taksuka rendang ayam.
  • Kalau kua jalan jalan dgn die. Satu bende yang pasti akan terjamin kepuasannya ialah MAKAN.
  • Orang Perak tapi tak berapa nak fasih cakap perak ;p
  • Pernah mendapat anugerah pekerja terbaik. Office die pown mcm rumah kedua die. So no wonder lah en :)
  • Penyokong tegar Brazil. Jersey nak dua pulak.
  • Romantic tapi susah nak tunjuk.
  • Taksuka pakai phone canggih2. Penah sekali aku bagi nokia flip. Die tak nak gune pon. Lek je guna samsung flip yang dah bertahun tahun dalam poket die.
  • Dia seru sekali je nama aku terus aku buat keje, kalau mak aku seru 16 kali pon xkan jalan. haha
  • Bank bergerak kami sekeluarga. Wuhuu ;p
  • Sangat penyabar. Part ni paling aku salute.
  • Kene tahan sabar kalau jawab soalan abah aku neh. Sebab die akan tanya 4 kali bende yang sama. ;p
  • Ape ape pon. Aku sayang abah aku sampai mati :)

Happy father's day Abah :)

No comments: